Fam. Svensson/Kaspersson

2 år sen möttes vi för första gången. Här är vår berättelse

Kategori: Allmänt

Fredags kvällen var otroligt rolig och givande, vi skojade och hade roligt och jag kände mer och mer attraktion för Andreas, men samtidigt som jag fick de försökte jag slå bort de.
Tänkte för mig själv att en sådan snygg kille inte alls var intresserad av mig.
Så vi dansa loss lyssna på musik och prata alla 3, kändes skitkul faktiskt.
Men kvällen slutade med att vännen tog tåget hem till sin kille.
Hon och han fejkade att hennes kille fick nån slags attack så hon var tvungen att åka hem.
(efteråt fick vi reda på att de fejkade allt detta pga att jag och Andreas satt i soffan och pussades lite )
 
Efter att vi följt henne till tåget så kunde ju inte Andreas köra hem, så han sov över hos mig.
Natten var oförglömlig. heeeelt underbar.
 
Lördagen kom och Andreas hade redan bestämt att han och "vännen" skulle ha middag med hennes pojkvän hemma hos Andreas, och vi kallar henne Bärta, beslöt att Andreas skulle bjuda me mig hem till honom.
Sagt och gjort så frågade han om jag ville med,
Först vågade jag inte eftersom alkohol ger mig lite taskig mage sådär dagen efter så ville jag ju gå runt med mjukisar och bara dega liksom.
Men efter lite övertalan så följde jag med.
När vi satt i bilen så pratade vi ännu mer och hade roligt. Jag som är lite knäpp sådär ville veta vad de var för kille så han fick spela en låt som kunde beskriva lite vad han hade i tankarna efter natten.
Då satte han på The Hunter med Melody Club.
här är texten
 
"

Uppladdad den 1 mar 2011

Melody Club's greatest song lyrics:

I hear the sound, of heartbeats
i escaped them into emptyness
 through out the night..i travel
 in the distance
,with my lonelyness


Finally, i become a hunter!
hunting for it all
i am worhty of
finally, i become a hunter
hunting for it all
i am worthy of


inside my heart
is rageee
i have long end¨
for real wilderness


finally, i become a hunter
hunting for it all
i am worthy of
finally, i become a hunter
hunting for it´all,
i am worthy of

all this time
on my own
i never thought that
i could be so alone


finally, i become the hunter
hunting for it all¨
i am worthy of

finally, i become a hunter
hunting for it all
i am worthy of
finally, i become a hunter
hunting for it all
i am worthy of...."

Så i bilen satt vi, jag försökte lyssna på texten och tolka den.
När vi väl kom fram så handlade vi och gjorde middagen.
Allt gick otroligt bra och de kändes otroligt bra.
Bärta och jag pratade och kollade läget om hur de kändes medans grabbarna kollade tv eller spelade tv spel eller vad de gjorde.

Kvällen kom och dom åkte hem, Visste inte om jag vågade men sov endå över hos Andreas.
Och den natten var även då oförglömlig, trodde aldrig jag skulle få känna såhär mer i hela mitt liv.

to be continue...........



Kommentarer


Kommentera inlägget här: