Fam. Svensson/Kaspersson

2 år sen möttes vi för första gången. Här är våran berättelse

Kategori: Allmänt

 
För 2 år sen var det en helt vanlig fredag för mig i mitt dåvarande liv.
Jag hade en vän över som kände dig.
Hon ringde dig och kolla vad du gjorde, du pratade inte så mycket men sa att du hade inte mkt för dig och att du satt i bilen. Klockan var cirka 13 då.
Vi snackade ihop oss och ville att du skulle komma, vi frågade några gånger som till slut blev lite tjat att vi verkligen ville att du skulle vara där.

Vi gick till systemet och handlade de vi ville ha att dricka, vi köpte även öl för att vi ville att du skulle sova över hos mig.
Tiden gick, vi hörde av oss lite då och då för att kolla om du tänkte komma.
Tillslut sa jag att middagen serveras 18.00
Du hörde av dig när du närmade dig och frågade om de var nått du skulle ha med dig, Sweet chili sås sa jag.

18.20 ringde du och kolla var du skulle ställa bilen.
jag förklarade och såg dig närma dig min port, jag sprang ner och skulle möta dig.
 
18.26 mötte jag din blick för första gången, fick en värmande kram som jag aldrig kommer glömma.
vi gick upp och skulle äta och pratade mm.
 
Tillslut så kom vi igång med lite dricka och vi började prata ännu mer. Och efter lite snack så stod vi på min balkong, där våra läppar möttes för första gången.
 
//sandra
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: